مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-06اجتماعي

ثبت نام متقاضیان پروانه موکب داری اربعین حسینی در فارس آغاز شد


رییس قرارگاه اربعین حسینی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس از آغاز ثبت نام متقاضیان صدور پروانه موکب داری اربعین حسینی در استان فارس در سامانه موکبداران اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسکندر قاسمی با بیان اینکه خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) توفیقی بزرگ از خدای منان است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: موکب داری در راه امام حسین (ع) یک افتخار است و این افتخار باید در تمامی مراحل زندگی همه کسانی که در این راه پر خیر و برکت قدم بر می دارند، به عنوان یک سرلوحه در همه امور قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر قدر این افتخار را بدانیم، قطعا خدای منان و خاصه حضرت زهرا (س) این خدمتگزاری را برای عاشقان اهل بیت (ع) ادامه دار خواهد کرد، افزود: عشق به امام حسین (ع) و محبت به آن حضرت در فطرت و سرشت همه عاشقان شان نهادینه شده است و باید این عشق و علاقه را با خدمتگزاری خالصانه به زوار سیدالشهدا (ع) به همگان نشان داد.

قاسمی به اشاره به خدمات صورت گرفته توسط مواکب اربعین حسینی استان در مراسم راهپیمایی سال گذشته در عتبات عالیات، اظهار داشت : در سال 1401 تعداد 102 موکب از فارس به خدمت رسانی به زوار مشغول بودند و با تلاش های صورت گرفته در مواکب اربعینی فارس سطح مطلوبی از خدمت رسانی به زوار خصوصا در تامین آب شرب و فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام متقاضیان پروانه موکب داری اربعین حسینی در فارس آغاز شد

ثبت نام متقاضیان پروانه موکب داری اربعین حسینی در فارس آغاز شد