مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-10اجتماعي

اتخاذ تدابیر لازم حفاظتی برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اتخاذ تدابیر لازم حفاظتی برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از اتخاذ تدابیر لازم حفاظتی برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی خبر داد.

حسین میرزایی امروز 20 خردادماه در جلسه شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بارش های مناسب و پوشش گیاهی خوبی که عرصه های طبیعی دارا هستند و در پی گرم شده هوا، ضریب خطر آتش سوزی در این عرصه ها افزایش یافته که ضروری است تدابیر لازم در قالب اقدامات حفاظتی و پیشگیرانه برای جلوگیری و اطفاء به موقع آتش سوزی تاکنون در نظر گرفته شده باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیر باید در شرایط سخت قدرت تصمیم گیری داشته و مباحث اداری را قفل نکند بلکه اجازه دهد کارها به خوبی و سریع پیش رود، افزود: به منظور واکنش سریع و به هنگام، نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در تمامی شهرستان های استان بایستی با تجهیزات و امکانات به حال آماده باش درآمده تا در هنگام وقوع آتش سوزی های احتمالی سریعاً وارد عمل شوند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان همکاری مردم در امر پیشگیری از آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی را مهم دانست و اضافه کرد: اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تدابیر لازم حفاظتی برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی

اتخاذ تدابیر لازم حفاظتی برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی