مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-13سياسي

پیشرفت کشور مرهون کار جهادی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پیشرفت کشور در این مقطع حساس مرهون کار جهادی است که همه باید این اصل را مورد توجه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده ظهر سه شنبه در پیش اجلاسیه شهدای جهاد کشاورزی که در قالب ششمین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر در سالن شهید جاوید محسنی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما باید مسئولیت های خود را با رویکرد جهادی و ایثارگرانه به پیش ببریم تا با کنار گذاشتن منافع شخصی بتوانیم تأمین کننده منافع عمومی باشیم.

وی یاد و خاطره 30 شهید جهاد کشاورزی استان اردبیل را گرامی داشت و تصریح کرد: در کشور سه هزار و 100 شهید جهاد سازندگی و کشاورزی را گرامی می داریم که برای این عرصه خیر و برکت را به همراه آوردند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا را ارزشمندترین فضیلت عنوان کرد و گفت: ما نیز امروز در قالب این یادواره سعی می کنیم تا به مقام شامخ شهدا ادای دین کرده و با مرور آرمان و اهداف آنها در این مسیر حرکت کنیم.

تقی زاده افزود: هدف از برگزاری این یادواره ها زنده نگه داشتن ارزش های خلق شده در دوران دفاع مقدس است که باید به نسل های امروز و آینده منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کشور مرهون کار جهادی است

پیشرفت کشور مرهون کار جهادی است