مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-08سياسي

سبزه میدان زنجان بازار جهانی صنایع دستی می شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پروژه سبزه میدان زنجان با توجه به ظرفیت هایی که دارد به زودی تبدیل به بازار جهانی صنایع دستی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله ضرغامی عصر پنج شنبه در جریان بازدید از پروژه سبزه میدان زنجان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز در سفر استانی رییس جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، به برخی از شهرهای این استان و پروژه های مربوطه رسیدگی کردیم، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی شهر زنجان به میانه، تصمیم گرفتیم از پروژه سبزه میدان این شهر نیز بازدیدی داشته باشیم.

وی با یادآوری اینکه فارغ از سفر امروز در سفر مستقل به استان، مسائل مختلفی را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد و دوباره به این شهر سفر خواهیم کرد، ادامه داد: پروژه سبزه میدان که از گذشته به اجرا گذاشته شده و در ماه های اخیر مراحل تکمیلی آن محقق شده است، اگر با همین برنامه ریزی به اتمام برسد، در نوع خود پروژه ای کاملاً متفاوت و کم نظیر خواهد بود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همین خصوص خاطرنشان کرد: بدو شک با برنامه ریزی محتوایی که در این زمینه صورت می گیرد، به جرأت می توان گفت سبزه میدان زنجان تبدیل به الگویی بی بدیل به طور مشخص در حوزه صنایع دستی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزه میدان زنجان بازار جهانی صنایع دستی می شود

سبزه میدان زنجان بازار جهانی صنایع دستی می شود