مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-04اقتصادي

سرنوشت نامعلوم 3هزار میلیارد تومان ارزش افزوده سهم شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان


3 هزار میلیارد تومان سهم ارزش افزوده شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان در سال 1401 پرداخت نشده و دولت باید در این زمینه توجه داشته باشد که این حق مردم استان باید پرداخت شود.

- احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: براساس ماده 38 و 39 قانون ارزش افزوده، دولت باید بعد از کسر سهم بهداشت، معادل سهم خزانه را به حساب شهرداری ها و دهیاری های هر استان واریز کند تا شهرداری ها و دهیاری ها بتوانند از این اعتبار ارزش افزوده برای توسعه و پیشرفت و افزایش خدمات به مردم استفاده کنند.

وی افزود: براساس بررسی های انجام شده سهم دهیاری و شهرداری های هرمزگان در سال 1401 مبلغی در حدود 5700 میلیارد تومان بوده، که از این مبلغ 2700 میلیارد تومان، بین شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان توزیع شده است و سرنوشت 3 هزار میلیارد تومان دیگر نامعلوم است و باید این مبلغ به حساب شهرداری ها و دهیاری استان واریز شود چرا که حق قانونی مردم استان است.

این نماینده مردم هرمزگان اضافه کرد: در توزیع ناعادلانه اعتبارات ارزش افزوده، در مقایسه با سایر استانها، رتبه سوم کشور را داریم و این امر قابل تحمل نیست که دهیار و شورای ما برای گرفتن حق قانونی خودشان به خواهش و التماس متوسل بشوند و در نهایت هم هرمزگان در انتهای جدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت نامعلوم 3هزار میلیارد تومان ارزش افزوده سهم شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان

سرنوشت نامعلوم 3هزار میلیارد تومان ارزش افزوده سهم شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان