مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-17سياسي

رونمایی از نسخه پیشرفته کیت ژنتیک در هفته قوه قضاییه


معاون سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: نسخه پیشرفته کیت ژنتیک در هفته قوه قضاییه رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اصل اعتماد به جوانان و حرکت در مسیر خودکفایی را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا موفق به ساخت و ارتقا کیت های ژنتیک و تولید و بومی سازی دستگاه هایی همچون هموژنایزر و دستگاه نمونه گیر خودکار شده است.

وی به اصل خدمت رسانی در سازمان اشاره کرد و افزود: شعار اصلی سازمان پزشکی قانونی کشور خدمت رسانی مناسب به مردم است که همواره در جلسات مدیران مورد تأکید رییس این سازمان قرار دارد.

معاون سازمان پزشکی قانونی کشور خاطرنشان کرد: خدمت به مردم ایران نوعی جهاد محسوب می شود و این جهاد خدمت رسانی در پزشکی قانونی یک اولویت اساسی و تکریم مردم خط قرمز سازمان است.

مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امکانات و تجهیزات مناسب پزشکی قانونی استان گیلان، گفت: کارشناسی پزشکی قانونی بالاترین مرتبه از علوم پزشکی قانونی است و در استان گیلان به واسطه وجود نیروهای متخصص و متعهد، مردم از نعمت حضور کارشناسان زبده و توانمند پزشکی قانونی برخوردار هستند.

وی با تأکید بر اینکه امکانات پزشکی قانونی گیلان کاملاً مشابه و هم رده پزشکی قانونی مرکز است ادامه داد: در پزشکی قانونی استان گیلان از کارشناسان خبره و امکانات و تجهیزات با فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نسخه پیشرفته کیت ژنتیک در هفته قوه قضاییه

رونمایی از نسخه پیشرفته کیت ژنتیک در هفته قوه قضاییه