مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-02سياسي

دشمنان از همه جهت علیه جمهوری اسلامی هستند


مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر از همه اطراف و همه دشمنان علیه جمهوری اسلامی هستند و انقلاب ما مظلوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی قربانی ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار شهرستان اردستان، اظهار داشت: صدها هزار نفر در راستای سربلندی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیده و یا جانباز شدند و امروزه ما انسان ها مدیون اینگونه افراد هستیم همچنین ائمه معصومین و امامان نیز از جمله افرادی بودند که مظلومانه در دوران خود به شهادت رسیدند.

وی افزود: حضور افراد در این یادواره شهدا به دعوت شهدا بوده و این شهدا هستند که افراد را دعوت کرده اند و ما مهمان هستیم همچنین شهدا انسان ها را شفاعت خواهند کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در عملیات بیت المقدس یک سری افراد منافق حضور داشته و سعی داشتند که در غذای رزمندگان ماده ای ریخته و افراد را بیمار کنند تا عملیات به خوبی انجام نشود همچنین تصمیم بر تخریب عملیات و توهین به ولایت فقیه را داشتند اما موفق نشدند.

قربانی تاکید کرد: در حال حاضر از همه اطراف و همه دشمنان علیه جمهوری اسلامی هستند و انقلاب ما مظلوم است اما قدرت شهدا و خداوند متعال مانع از پیروزی دشمنان شده و باعث شده که دشمنان انقلاب اسلامی سرنگون شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از همه جهت علیه جمهوری اسلامی هستند

دشمنان از همه جهت علیه جمهوری اسلامی هستند