مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:252023-05-31ورزشي

مربی طارمی، گزینه جدید هدایت قهرمان ایتالیا


سران باشگاه ناپولی برای جذب سرمربی پورتو دست به کار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جستجوی آئورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی برای هدایت قهرمانی سری آ ایتالیا در فصل آینده همچنان ادامه دارد و حالا نام سرمربی تیم پورتو برای جانشینی لوچانو اسپالتی مطرح شده است.

اسپالتی که ناپلی ها را در این فصل و پس از 33 سال به مقام قهرمانی سری آ ایتالیا رساند، قصد کناره گیری از هدایت این تیم و یک سال استراحت دارد.

رییس باشگاه ناپولی گفته است: وقتی کسی پیش شما می آید و می گوید تمام کاری را که می توانسته، انجام داده، مأموریت بزرگی را در زندگی اش به سرانجام رسانده و به یک سال استراحت نیاز دارد، شما چه کار می کنید؟ با او مخالفت می کنید؟ او در پایان فصل یک مرد آزاد است.

رسانه های ایتالیایی می گویند گزینه اول ناپولی برای جانشینی اسپالتی، لوییز انریکه، سرمربی پیشین تیم های رم، بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بود اما او ترجیح داده به جای سری آ در لیگ برتر انگلیس به دنیای مربیگری بازگردد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشته سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم پورتو به گزینه اول هدایت ناپولی در فصل آینده تبدیل شده و دی لورنتیس باب مذاکره با این مربی پرتغالی را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی طارمی، گزینه جدید هدایت قهرمان ایتالیا

مربی طارمی، گزینه جدید هدایت قهرمان ایتالیا