مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:552023-05-28اجتماعي

کانون های تربیتی سکاندار اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان البرزی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: کانون های تربیتی سکاندار اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان البرزی است.

- سردار فتح اللهی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به راهبردهای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 1402 اظهار کرد: رویکرد برنامه های امسال بر پایه هویت سازی تشکیلاتی، مسئله محوری و فرآیند محوری است.

وی گفت: آنچه که اهمیت دارد برگزاری باشکوه فعالیت های تابستانه است، از این رو کانون های فرهنگی و تربیتی به عنوان سکاندار اجرای این طرح می بایست جذابیت و تنوع در برنامه ها را مدنظر قرار دهند.

فتح اللهی افزود: تابستان و اوقات فراغت بهترین فرصت برای شناسایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان است و در همین راستا درصدد هستیم از تمامی ظرفیت های استان همانند: تشکل های دانش آموزی، گروه های جهادی و مساجد استفاده شود.

وی اضافه کرد: برنامه های تابستان امسال با رویکردی جدید ارائه خواهد شد و دانش آموز محوری در برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها، یکی از اصول آن خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: همکاری تمامی نهادهای تربیتی برای رشد تمام ساحتی دانش آموزان مطابق با سند تحول بنیادین، مورد انتظار آموزش و پرورش استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های تربیتی سکاندار اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان البرزی

کانون های تربیتی سکاندار اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان البرزی