مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-10ورزشي

نیاز جامعه امروز، پرورش ورزشکار با روحیه پهلوانی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: از خانواده بدنسازی در قم درخواست دارم که به فکر پرورش ورزشکار با روحیه پهلوانی باشند.

- ایسنا/قم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: از خانواده بدنسازی در قم درخواست دارم که به فکر پرورش ورزشکار با روحیه پهلوانی باشند.

ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، در مراسم بدرقه تیم ملی پاورلیفتینگ ایران به مسابقات جهانی 2023 مالت که با حضور رییس فدراسیون این رشته در قم برگزار شد، اظهار کرد: ورزش استان قم در ایام کرونا مانند سایر نقاط کشور دچار رکود شده بود.

اما این رویکرد بعد از کمتر شدن کرونا در استان تغییر کرد.

وی ادامه داد: رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان قم یکی از رشته هایی بود که فعالیت چشمگیری داشته و ورزشکاران در این رشته فعالیت درخشانی را داشته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: درخواستی که از خانواده بدنسازی در قم دارم این است که به فکر پرورش ورزشکار با روحیه پهلوانی باشند، نوجوانانی که امروز به باشگاه های شما می آیند شما مربیان را به عنوان الگوهای خود قرار می دهند.

سانی خانی خاطرنشان کرد: هر از گاهی وقتی با خانواده ورزش قم به گلزار شهدا می رویم، چهره هایی را می بینیم که ورزشکار بوده و شاگرد مربیان پیشکسوت استان قم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جامعه امروز، پرورش ورزشکار با روحیه پهلوانی است

نیاز جامعه امروز، پرورش ورزشکار با روحیه پهلوانی است