مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-07سياسي

استفاده از ظرفیت چاپ و نشر مسیری برای جهاد تبیین کتابهای اثرگذار


جهاد تبیین، حجاب و خانواده سهم و شأن معتنابهی در سبد تألیف کتب دارند که باید گام های بلندتری در این مسیر برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع مؤسسات انتشاراتی این سازمان گفت: باید از ظرفیت تبلیغی هیأت ها و مساجد در چرخه ترویج کتاب استفاده کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از تلاش های مؤسسات انتشاراتی سازمان تبلیغات در نمایشگاه کتاب، افزایش فروش در بخش کودک و نوجوان در میان این مؤسسات در نمایشگاه کتاب امسال را اتفاقی مبارک دانست و بیان کرد: حوزه کتاب کودک و نوجوان جزو وظایف ما است که در این بخش دچار ضعف هایی هستیم و باید نسبت به آن اهتمام مضاعفی داشته باشیم و جبران مافات کنیم.

وی تألیف و توزیع حوزه کتاب را نسبت به نیاز جامعه و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از این عرصه فرهنگی، با فاصله زیاد توصیف کرد و گفت: در حوزهٔ جهاد تببین با فرمایشات رهبر انقلاب، حکایت ایجاد تکان در حوض نیست، بلکه توقع متلاطم کردن اقیانوس است.

جهاد تبیین، حجاب و خانواده سهم و شأن معتنابهی در سبد تألیف کتب دارند که باید گام های بلندتری در این مسیر برداریم، البته به مدد تلاش های شما موفقیت هایی حاصل شده، اما به این میزان نباید بسنده کرد و باید به فکر پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت چاپ و نشر مسیری برای جهاد تبیین کتابهای اثرگذار

استفاده از ظرفیت چاپ و نشر مسیری برای جهاد تبیین کتابهای اثرگذار