مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-03اجتماعي

ایجاد فضا و امکانات لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز گفت: بسترسازی و مهیا کردن فضا، امکانات و تجهیزات لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رؤیا عسگرپور بعد از ظهر شنبه در بازدید از فعالیت های مرکز یادگیری محلی شهید داوود اکبری مهدی آباد چهارباغ اظهار کرد: بسترسازی و مهیا کردن فضا، امکانات و تجهیزات، لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است.

وی افزود: جذب و تقویت مشارکت همه دستگاه ها و نهادها، خیرین سوادیار و به خصوص کمیته اجرایی مرکز یادگیری در رشد و اعتلا فعالیت های آموزشی، مهارتی و فرهنگی تأثیر بسزایی دارد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مهارتی و حرفه ای در کنار امر آموزش منجر به مشارکت و ترغیب افراد کم سواد و بی سواد در فعالیت های سوادآموزی مرکز می شود.

عسگرپور یادآور شد: شناسایی اولیای بی سواد و کم سواد حوزه جغرافیایی مرکز شهید اکبری از اولویت های مهم پیش رو حوزه معاونت سواد آموزی استان است.

وی ادامه داد: نیازسنجی درست و مناسب علاوه بر برگزاری کارگاه های مهارتی، مشاوره، خانواده و حقوق شهروندی متناسب با نیاز منطقه به خودی خود جزو ابزارهای ترغیب حضور سوادآموزان در مرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضا و امکانات لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است

ایجاد فضا و امکانات لازمه یک مرکز یادگیری محلی پویا و فعال است