مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-06پزشكي

لزوم نشان دارشدن بیماران صعب العلاج کرمانشاه در سامانه بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه از لزوم نشان دار شدن بیماران صعب العلاج کرمانشاه در سامانه بیمه سلامت خبر داد.

- رضا تحویلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه در سامانه سازمان بیمه سلامت با هدف سهولت و امکان دریافت خدمات حمایت درمانی نشان دار شوند.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام در صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج، افزود: ثبت نام از طریق ورود به سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی به آدرس Bimehsalamatiranian.

ir انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورتی که بیمار خاص و صعب العلاج زیر 18 سال سن داشته باشد، ابتدا باید سرپرست وی در سامانه ثبت و فرد بیمار خاص به عنوان عضو خانوار، از طریق منوی مدیریت خانوار و سپس گزینه افزودن عضو اضافه شود، سپس از سامانه خارج و دوباره از طریق کد ملی بیمار خاص (فرد زیر 18 سال) وارد سامانه شده و از طریق منوی ثبت بیماری خاص و سخت علاج زیر منوی درخواست حمایت دولت، نسبت به ثبت درخواست حمایت بیماری خاص و سخت علاج برای فرد زیر 18 سال اقدام کنند.

تحویلیان به انواع بیماری های خاص و صعب العلاج اشاره کرد و افزود: این بیماری ها شامل بیماری های اوتیسم، پروانه ای، ام اس، انواع پیوندهای قلب، کبد، کلیه، مغز استخوان و…، آلزایمر، پارکینسون و… است که به تازگی بیماری مزمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نشان دارشدن بیماران صعب العلاج کرمانشاه در سامانه بیمه سلامت

لزوم نشان دارشدن بیماران صعب العلاج کرمانشاه در سامانه بیمه سلامت