مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-10سياسي

دو وزیر به مجلس می روند/ لایحه عفاف و حجاب بررسی می شود


بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

- بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه دوشنبه و سه شنبه هفته جاری جلسه علنی دارد.

مهمترین دستورکار مجلس در این هفته به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون عمران در مورد طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح حمایت از گزارشگران فساد (اعاده شده از شورای نگهبان) بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دو فوریتی الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی رسیدگی به کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار بررسی گزارش کمیسیون آموزش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو وزیر به مجلس می روند/ لایحه عفاف و حجاب بررسی می شود

دو وزیر به مجلس می روند/ لایحه عفاف و حجاب بررسی می شود