مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:502023-05-30سياسي

نام نویسی 4500 نفر برای شرکت در دور جدید مسابقات قرآن مشکات


دبیر برگزاری مسابقات قرآن مشکات گفت: امسال رشته مناجات خوانی به رقابت ها افزوده شد و طی 8 روز 4500 نفر برای حضور در رقابت ها نام نویسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و عترت خبرگزاری فارس نشست جمع بندی و تشریح ابعاد مسابقات ملی و مردمی قرآن کریم مشکات در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با حضور حجت الاسلام مجتبی محمدی امام جمعه کوهسار و مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات، محمدحسین سبزعلی رییس کمیته فنی مشکات و حسین نام آوران خیر قرآنی برگزار شد.

در این نشست محمدی درباره هدف برگزاری مسابقات مردمی مشکات گفت: ترویج فعالیت های قرآنی و فراهم آوردن زمینه ای جهت انس بیش از بیش با مفاهیم تعالی بخش و انسان ساز قرآن کریم، ایجاد فضای رقابت سالم در بین جوانان قرآنی ایران اسلامی، ارتقاء سطح فعالیت های تبلیغی و ترویجی در سطح حوزه موسسات قرآنی مردمی شناسایی ظرفیت های قرآنی موجود در ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: ارتباط و تعامل با نیروهای قرآنی و فعال در کشورمان و شناساندن ظرفیت های قرآنی جمهوری اسلامی ایران، تشویق و ترغیب قرآن آموزان مستعد به فراگیری آموزه های دینی و قرآنی و بکارگیری این آموزه ها در زندگی فردی و اجتماعی از اهداف برگزاری این مسابقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 4500 نفر برای شرکت در دور جدید مسابقات قرآن مشکات

نام نویسی 4500 نفر برای شرکت در دور جدید مسابقات قرآن مشکات