مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-06پزشكي

انتقال 237 نفر از زائران ایرانی حج به مراکز درمانی


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه بیش از 10 هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه گفت: تا شب گذشته 237 نفر از زائران بدحال توسط تیم های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

- رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه بیش از 10 هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه گفت: تا شب گذشته 237 نفر از زائران بدحال توسط تیم های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر سیدعلی مرعشی با اشاره به حضور و خدمات رسانی کادر بهداشت و درمان هلال احمر ایران در مراسم حج تمتع در کشور عربستان گفت: از روز سوم خرداد ماه و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا پایان روز 15 خردادماه، 10 هزار و 442 خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز هلال احمر به حجاج ارائه شده است.

وی افزود: در این مدت در مجموع، 3561 مورد ویزیت عمومی در مجموعه هتل های محل اقامت زائران ایرانی و 345 مورد نیز ویزیت پزشکان متخصص به حجاج ارائه شده است.

همچنین 26 مورد بستری اورژانس، 2542 مورد خدمات نوار قلب، فشار خون و قند خون، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی در مراکز درمانی ایران در مکه و مدینه به حجاج کشورمان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 237 نفر از زائران ایرانی حج به مراکز درمانی

انتقال 237 نفر از زائران ایرانی حج به مراکز درمانی