مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 23:292023-06-16سياسي

پاسخ متولیان بهداشت کهگیلویه به گزارش مشکلات بیمارستان امام خمینی«ره»


در پی درج خبری با عنوان مثنوی هفتاد من مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابیه ای از طرف روابط عمومی این بیمارستان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در پاسخ به مطلب مندرج در خبرگزاری فارس در تاریخ 25/03/1402 در خبر با عنوان مثنوی هفتاد من مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت جوابیه ای از طرف متولیان بهداشت و درمان کهگیلویه برای این دفتر خبرگزاری ارسال شد که گفتند مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در آن پورتال خبرگزاری درج گردد.

در این جوابیه آمده است: متاسفانه خبرنگار خبرگزاری فارس (دهدشت) در خبری تحت عنوان مثنوی هفتاد من مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در سایت خبرگزاری فارس، مطالبی درج نموده که از اساس کذب و خلاف واقعیت می باشد که نامبرده علاوه بر نادیده گرفتن زحمات شبانه روزی کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان، خدمات دولت و نظام  را نادیده گرفته و باعث تشویش ذهن شهروندان و بی اعتمادی مردم محروم منطقه به این بیمارستان گردیده است.

 مواردی که در متن خبر آمده ناشی از عدم شناخت این خبرنگار نسبت به کار تخصصی بیمارستان و تجهیزات پزشکی است.

در متن این خبر از قول مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه نوشته که تمام سیستم های بیمارستان فرسوده می باشد در صورتی که چنین موضوعی صحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ متولیان بهداشت کهگیلویه به گزارش مشکلات بیمارستان امام خمینی«ره»

پاسخ متولیان بهداشت کهگیلویه به گزارش مشکلات بیمارستان امام خمینی«ره»