مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 07:302023-06-17فرهنگي

پارک شورا از امروز پاتوق ویژه بچه های کرمانی می شود


پارک شورا از ساعت 17 عصر امروز 27 خردادماه با آغاز سومین جشنواره کودک و نوجوان «شهروند» به یک پاتوق ویژه برای بچه های کرمانی تبدیل می شود.

- خبرگزاری فارس – کرمان: جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان سابقه دیرینه ای دارد، اولین و دومین دوره این جشنواره در سال های 90 و 91 برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

استقبال کودکان و نوجوانان کرمانی و خانواده آنها از جشنواره شهروند به حدی خوب بود که بر اساس آمار رسمی فقط در دو روز نخست دومین جشنواره بیش از 6 هزار نفر در این برنامه حضور پیدا کردند.

حالا بعد از گذشت یک دهه قرار است سومین جشنواره کودک و نوجوانان با برنامه های متنوع و با شور و نشاط در محل شورای شهر کرمان برگزار شود.

آن طور که معاون فرهنگی شهردار کرمان می گوید: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط، شادابی اجتماعی و بهینه سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از 27 خردادماه تا یکم تیرماه و از ساعت 17 تا 22 با مشارکت سازمان ها، دستگاه های دولتی و سمن های مردمی برگزار می شود.

عبدالرضا شیخ شعاعی از اکران انیمیشن های کودک، اجرای نمایش عروسکی، برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، آموزش های اجتماعی با موضوعات ایمنی، فضای سبز، ترافیک و پسماند و موضوعات علمی، فرهنگی و مذهبی در جشنواره مذکور خبر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک شورا از امروز پاتوق ویژه بچه های کرمانی می شود

پارک شورا از امروز پاتوق ویژه بچه های کرمانی می شود