مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:362023-06-12اقتصادي

شهردار اردبیل: ساماندهی ورودی های شهر انجام می شود


محمودصفری، شهردار اردبیل پیش ازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: یکی از برنامه های شهرداری اردبیل،  ساماندهی چهار ورودی شهر در راستای زیباسازی سیمامنظر شهری است که طرح های ساماندهی آماده شده است.

وی با بیان این که در نظر داریم در قالب ساماندهی ورودی های شهر، 50 هکتار فضای سبز ایجاد کنیم، افزود: قطعا با ایجاد به مقدار فضای سبز، شاهد افزایش سرانه ی سبز شهر خواهیم بود؛  طرح ساماندهی ورودی شهر از سمت مشکین شهر، حدافاصل امامزاده سیدصدرالدین(ع) تا میدان وحدت تصویب و به زودی آغاز می شود.

   شهردار اردبیل از ایجاد پارک در مناطق مختلف شهر اردبیل خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی 3 پارک به طور همزمان انجام می شود و تلاش می کنیم در اسرع وقت این پارک ها تکمیل و تحویل شهروندان دهیم؛ با ایجاد پارک های پعثت، میراشرف و بوستان خانواده ی شورابیل طی چندماه آتی 14 هکتار به سرانه فضای سبز اضافه می شود.

  صفری به اتمام عملیات عمرانی زمین چمن مصنوعی فوتبال در محله ایران آباد اشاره کرد و گفت: این زمین چمن در مدت زمان کوتاه آماده و حال تحویل اهالی شده است.

  وی، نصب روشنایی پل های ارجستان و گلمغان، احداث مرکز درمانی در گلمغان، ایجاد خیابان 45 متری امامزاده سید صدرالدین از دیگر اقدامات انجام یافته در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل: ساماندهی ورودی های شهر انجام می شود

شهردار اردبیل: ساماندهی ورودی های شهر انجام می شود