مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-21اجتماعي

دانش آموزان صاحب 50 مدرسه جدید شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: افتتاح 50 مدرسه جدید و شروع عملیات احداث 60 مدرسه در دولت فعلی، تاکنون انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سال تحصیلی جاری به دلیل شرایط پساکرونا و فتنه سال گذشته، سال سختی برای فرهنگیان استان بود اما با همت و تلاش جمعی، به سلامتی از این وضعیت عبور کردیم.

وی افزود: با وجود بمباران شدید رسانه ای و فرهنگی مدارس توسط دشمن، اما با تلاش مدیران و دبیران و مربیان پرورشی شاهد آفرینش زیبایی های کم نظیری همچون اعزام 7 هزار و 500 دانش آموز به مشهد شهدای ایران در شلمچه، برگزاری اعتکاف دانش آموزی با حضور 4 هزار و 500 نفر، تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام توسط 33 هزار دانش آموز، برگزاری جشن روزه اولی 16 هزار دانش آموز، همایش فرزندان مکتب حاج قاسم و همایش دختران فاطمی بودیم.

وی با اشاره به شروع سال سوم فعالیت دولت مردمی ایران قوی گفت: اخذ سند مالکیت 60 هکتار اراضی آموزشی با تعامل سازنده، به صورت رایگان از بنیاد مستضعفان پس از 44 سال، اخذ سند مالکیت اردوگاه استانی غدیر در کازرون پس از 28 سال، کسب رتبه چهارم کشوری در مستندسازی املاک و اراضی آموزش و پرورش و ساماندهی مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان از مهمترین اقدام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان صاحب 50 مدرسه جدید شدند

دانش آموزان صاحب 50 مدرسه جدید شدند