مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:312023-06-16سياسي

آل هاشم: دولت باید افزایش سرمایه ملی را جدی بگیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: سفر رییس جمهور کشور به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در طول یک سال اخیر حاکی از توجه ویژه او به مسائل استانی و امید است، مایه برکت باشد.

   نمایش شعور دینی و ملی مردم آذربایجان وی با اشاره بر استقبال شایسته مردمی از رییس جمهور در این سفر استانی به آذربایجان شرقی گفت:  از همه مردم تشکر و قدردانی می کنم؛ باید این سفر را در چند محور جستجو کرد.

  امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مردم این استان مردم شریف و مهمان نواز هستند و همیشه شعور دینی و ملی خود را به نمایش گذاشته و زمان شناسی کردند.

  دولت باید افزایش سرمایه ملی را جدی بگیرد وی ادامه داد: باور مردم به پویایی و عزم دولت برای تغییر شرایط عامل دوم در این سفر است؛ این تصور و باور وجود دارد که دولت سیزدهم برای حل مشکلات کمر همت بسته است و یقینا استقبال مردمی از رییس جمهور یک سرمایه عظیم است و دولت باید افزایش سرمایه ملی را جدی بگیرد و البته این استقبال انگیزه و تکلیف دولت را بالا می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: دولت باید افزایش سرمایه ملی را جدی بگیرد

آل هاشم: دولت باید افزایش سرمایه ملی را جدی بگیرد