مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-20دانش

ادغام دانشگاه پیام نور امکان پذیر نیست


معاون حقوقی دانشگاه پیام نور با تاکید بر عدم امکان اجرای موضوع ادغام دانشگاه گفت: با پیگیری و تدابیر مدیریت دانشگاه پیام نور، موضوع آمایش و بقاء دانشگاه در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مجتبی سلطانی احمدی معاون حقوقی دانشگاه پیام نور در جمع مدیران و همکاران ستادی مازندران ضمن اشاره به اصل آمایش و ساماندهی دانشگاهها گفت: سیاست آمایش دانشگاه ها در نظام آموزش عالی یک اصل قطعی است و صرفاً شامل دانشگاه پیام نور نمی شود.

سلطانی احمدی ادامه داد: ضمن اعتقاد به اصل اجرای آمایش و چابک سازی دانشگاه ها، حفظ کرامت و آینده کاری همکاران اداری و علمی دانشگاه اولویت اول مدیران دانشگاه پیام نور در اجرای آمایش است.

وی با تاکید بر عدم امکان اجرای موضوع ادغام دانشگاه گفت: با پیگیری و تدابیر مدیریت دانشگاه پیام نور، موضوع آمایش و بقاء دانشگاه در دستور کار قرار دارد و دانشگاه با ماموریت خاص بعنوان نهادی تاثیر گذار در امر عمومی سازی آموزش عالی در کشور بالنده تر از گذشته انجام وظیفه خواهد کرد.

معاون حقوقی دانشگاه پیام نور با اشاره به افزایش و رشد بی نظیر 100 درصدی بودجه دانشگاه نسبت به سنوات گذشته تصریح کرد: این امر از خدمات شاخص تیم مدیریتی دانشگاه است که قطعاً منشاء خدمات موثر و ماندگاری در حوزه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام دانشگاه پیام نور امکان پذیر نیست

ادغام دانشگاه پیام نور امکان پذیر نیست