مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-07فرهنگي

«تک آهنگ ها» در هیاهوی کنسرت ها زنده اند!/ از اصفهانی تا چاوشی


تعدادی از هنرمندان و خوانندگان مطرح موسیقی طی روزهای گذشته علاوه بر برگزاری کنسرت ها و اجراهای زنده اقدام به انتشار تازه ترین تک آهنگ های خود کردند.

- خبرگزاری مهر -گروه هنر-علیرضا سعیدی: در کوران برگزاری کنسرت ها که مبتنی بر اجراهای زنده خوانندگان موسیقی پاپ هستند، انتشار تک آهنگ ها هم تبدیل به یکی از مهم ترین فعالیت هایی شده که تهیه کنندگان موسیقی، شرکت های تولیدی و خوانندگان به ویژه در حوزه موسیقی تجاری روی آن تمرکز زیادی دارند و تلاش می کنند با برنامه ریزی و هدف گذاری مشخص، آثاری را تولید کنند که دستشان در کنسرت ها برای ارائه آثار جدید خالی نماند.

این فرآیند در این ماه ها شکل پررنگ تری گرفته و با منسوخ شدن تولید آلبوم به ویژه در حوزه موسیقی پاپ، این تک آهنگ ها هستند که در بازار موسیقی سرگرم کننده جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند.

چنین روندی اما هنوز در گونه های دیگر موسیقی هنوز تبدیل به فرآیندی عادی و روتین نشده و این آلبوم ها هستند که با وجود تمام مشکلات و مصائب اقتصادی این حوزه، شناسنامه اصلی فعالیت هنرمندان فعال این عرصه ها به حساب می آیند، ولی چه بخواهیم و چه نخواهیم روند صعودی تولید تک آهنگ به عنوان جریان اصلی تولید در موسیقی به گونه ای است که عمده خوانندگان پاپ به واسطه آن در مسیر اقتصادی و فرهنگی فعالیت های خودشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تک آهنگ ها» در هیاهوی کنسرت ها زنده اند!/ از اصفهانی تا چاوشی

«تک آهنگ ها» در هیاهوی کنسرت ها زنده اند!/ از اصفهانی تا چاوشی