مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-07اجتماعي

بارش رگباری باران و رعد و برق استان زنجان را فرا می گیرد


با توجه به پیش بینی بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها مردم استان از توقف و تردد در این نقاط خودداری کنند.

- محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری بوده و میزان ابرها در شهرستان طارم بیشتر است که این شرایط در بعدازظهر با افزایش پوشش ابرها و وزش باد نسبتا شدید همراه می شود و بارش های رگباری و وقوع رعد و برق در استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به پیش بینی بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها مردم استان از توقف و تردد در این نقاط خودداری کنندف افزود: این شرایط جوی فردا نیز ادامه می یابد و در برخی مناطق، میزان بارش ها قابل توجه خواهد بود.

رحمان نیا ادامه داد: هشدار نارنجی هواشناسی برای استان صادر شد ه است و در مدت فعالیت این سامانه بارشی و شرایط جوی از صعود به ارتفاعات و ترددهای غیرضروری در جاده های کوهستانی استان پرهیز کنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا از امروز تا پایان هفته جاری در اغلب مناطق استان به طور نسبی کاهش می یابد، گفت: دمای هوای فعلی شهر زنجان، 17 درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش رگباری باران و رعد و برق استان زنجان را فرا می گیرد

بارش رگباری باران و رعد و برق استان زنجان را فرا می گیرد