مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-12اقتصادي

60 هکتار اراضی بیت المال در استان اردبیل رفع تصرف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی نوظهور، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری 60 هکتار از اراضی بیت المال به ارزش هشت هزار و 370 میلیارد ریال در این استان رفع تصرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی نوظهور، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته هم با 37 مرحله ماموریت نسبت به رفع تصرف 30 هکتار اراضی بیت المال به ارزش 668 هزار و 680 میلیارد ریال اقدام شد.

نوظهور با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت از اراضی، مراقب زمین خواران و افراد سودجو و فرصت طلب باشند، افزود: یگان حفاظت راه و شهرسازی این استان با هماهنگی های قضایی، انتظامی و بهره گیری از ظرفیت های سایر دستگاه های دولتی و نیرو های تحت امر و نیز هماهنگی درون و برون سازمانی با اجرای 42 فقره حکم قطعی قضایی رتبه دوم کشوری را در خلع ید، قلع و قمع و تخلیه در سال گذشته کسب کرد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل با تشریح اقدامات پیشگیرانه حفاظت از اراضی زیرپوشش در استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 300 مورد بازدید و 2 هزار و 520 مرحله گشت خودرویی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هکتار اراضی بیت المال در استان اردبیل رفع تصرف شد

60 هکتار اراضی بیت المال در استان اردبیل رفع تصرف شد