مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-02سياسي

رازهای استمرار انقلاب/ ضرورت امام شناسی توسط کارگزاران نظام


رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با بیان اینکه راه امام، اندیشه ها و آرمان های ایشان برگرفته از قرآن بود، گفت: متأسفانه بسیاری از متولیان امور و متصدیان امر شناختی از امام ندارند.

- حمید روحانی، رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به راز استمرار انقلاب، اظهار داشت: راه امام، اندیشه ها و آرمان های ایشان برگرفته از قرآن بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه ها و نقشه های گوناگون دشمنان که برای تضعیف آن دنبال می شد؛ به راه خود ادامه داده و استمرار یافته است.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر گفت: ادامه انقلاب اسلامی و استمرار و تداوم انقلاب اسلامی ریشه در قرآن دارد بنابراین هر آنچه که ریشه در قرآن داشته باشد استمرار می یابد.

روحانی با بیان اینکه مسئله دومی که باعث استمرار انقلاب اسلامی است، مردمی بودن انقلاب است، افزود: امام (ره) با ملت حرکت کرد و در گام نخست با اعلامیه ها، سخنرانی های و روشنگری های خود مردم را آگاهی و رشد سیاسی بخشید و آنها را به صحنه آورد لذا آنها نیز با الهام از مکتب قرآن و راه امام (ره) به انقلاب دست زدند و پای آن ایستادند.

انقلاب اسلامی ریشه در مردم دارد وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ریشه در مردم دارد، تصریح کرد: توطئه ها و نقشه هایی که برای تضعیف انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازهای استمرار انقلاب/ ضرورت امام شناسی توسط کارگزاران نظام

رازهای استمرار انقلاب/ ضرورت امام شناسی توسط کارگزاران نظام