مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-06حوادث

ثبت بیش از هشت میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پالایشگاه گاز ایلام


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از سال 99 تاکنون بیش از هشت میلیون و 287 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در این مکان صنعتی ثبت شده است.

- روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام ظهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: از سال 99 تاکنون در این مکان صنعتی بیش از هشت میلیون و 287 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه ثبت شده و  این شرکت در اجرا و استمرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست و پدافند غیرعامل تلاش های مطلوبی انجام داده و اهتمام به الزامات ایمنی و ارائه آموزش های هدفمند در پیشبرد برنامه های شرکت اولویت دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته، کارکرد بدون حادثه در این واحد صنعتی سه میلیون و 174 هزار و 48 نفر ساعت بود، افزود: التزام همگانی به رعایت قواعد و مقررات بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و اهتمام به اصول و الزامات ایمنی، دقت و مسئولیت پذیری نیروها از مهم ترین عوامل در بهبود شاخص های HSE و ثبت رکورد ساعت کار بدون حادثه در این مجموعه بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و 806 پروانه انجام فعالیت صادر شده است، تصریح کرد: از این تعداد 708 پروانه شعله باز، سه هزار و 978 پروانه کار گرم، 249 پروانه کار سرد و 871 مورد کار روزمره بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از هشت میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پالایشگاه گاز ایلام

ثبت بیش از هشت میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پالایشگاه گاز ایلام