مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-05سياسي

بهادری جهرمی: جوانان طلایه دار تحقق بیانات رهبری هستند


سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره ترویج ایمان و امید در جامعه آن را راهکاری برای تقویت هویت و اعتماد به نفس ملی مردم دانست.

- سخنگوی دولت با اشاره به بیانات رهبری انقلاب درباره ترویج ایمان و امید در جامعه آن را راهکاری برای تقویت هویت و اعتماد به نفس ملی مردم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در زمانه ای که جبهه ایران ستیزان هویت و اعتماد به نفس ملی ما را نشانه گرفته است، ایمان و امید عصای موسای مکر آنان است.

رهبر انقلاب در بیانات دیروزشان مسیر تحقق ایران قوی را ترسیم کردند که ان شالله جوانان گام دومی پیشرو و طلایه دار آن خواهند بود.

حضرت آیت الله خامنه ای روز گذشته در بخشی از بیاناتشان در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تبیین شگردهای جبهه مقابل برای ناامیدسازی جوانان، گفتند: سعی آنها این است که با به رخ کشیدن مشکلات معیشتی و تورم و گرانی، جوان ایرانی را ناامید کنند در حالی که اولاً همه این مشکلات قابل رفع است و به توفیق الهی برطرف خواهد شد.

ثانیاً مشاهده مشکلات باید موجب افزایش انگیزه برای یافتن راههای رفع آنها و کمک به افرادی شود که در میدان برای حل آنها تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: جوانان طلایه دار تحقق بیانات رهبری هستند

بهادری جهرمی: جوانان طلایه دار تحقق بیانات رهبری هستند