مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 21:302023-06-17سياسي

ایام تشریق برای مدیران فرهنگی ایام تلاش و مانند شب عملیات است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ایام تشریق بدلیل اهمیت بالا برای حجاج «شب عملیات» شماست و باید برای این ایام با پیش بینی ، برنامه ریزی و تدبیر درست آماده شوید.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: ایام تشریق بدلیل اهمیت بالا برای حجاج شب عملیات شماست و باید برای این ایام با پیش بینی ، برنامه ریزی و تدبیر درست آماده شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلیمن سیدعبدالفتاح نواب در نشست مدیران فرهنگی هتل های مکه مکرمه که امروز شنبه (28 خرداد) در سالن جلسات هتل بلدالطیب برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: کار خالصانه برای خدا ثمرات شیرینی را برای بنده به همراه خواهد داشت.

وی به سخنی از حضرت امام جواد(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت می فرماید: هیچگاه ایمان انسان کامل نمی شود مگر این که خواسته های نفسانی اش را پای دین و دستورات الهی ذبح کند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: هر اتفاقی که برای انسان رخ می دهد و هر دستوری که می رسد باید به گونه ای تصمیم بگیرد که پرچم دین در اهتزاز باشد و طوری تصمیم بگیرد که آخرتش تامین شود.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به مسئولیت بالای خادمان فرهنگی در حج 1402 گفت: برای انجام درست مسئولیت، سه نکته مهم را مد نظر قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام تشریق برای مدیران فرهنگی ایام تلاش و مانند شب عملیات است

ایام تشریق برای مدیران فرهنگی ایام تلاش و مانند شب عملیات است