مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-02سياسي

حقیقت عبادت اندیشه در فعل خداوند است


امام هشتم (ع) ریشه و حقیقت عبادت را اندیشه در کارهای خداوند مهربان در عالم هستی می دانند.

- اصفهان-استاد حوزه علمیه گفت: امام هشتم (ع) ریشه و حقیقت عبادت را اندیشه در کارهای خداوند مهربان در عالم هستی می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شیخ حسین انصاریان شامگاه پنج شنبه در آستان حضرت زینب خواهر امام رضا (ع) در اصفهان با شعار خواهر خورشید قلب اصفهان ، اظهار کرد: اندیشه، حرکت از جهل به سوی علم است؛ اندیشه، حرکت از درون به سوی وجود مبارک پروردگار مهربان عالم است.

وی با اشاره به اینکه در پایان آیه 11 سوره نحل خداوند از همه انسان ها دعوت می کند در این کار فکر و اندیشه کنید، بیان کرد: خرما یکی از نشانه های علم، عظمت، محبت، عشق و احسان خداوند به بندگان است که با فکرکردن در خرما به توحید و قرب خدا می رسید و از نادانی نسبت به میوه به معرفت خدا می رسید.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: جهان بازی نیست، بازیگری هم نیست، آفرینش ما هم بازی و بازیگری نبوده است بلکه برای هدایت ما و درست بودن ما و اینکه نعمت ها را صحیح خرج کنیم و نباید خرج گناه کبیره، ظلم به مردم و هوای نفس کنیم.

وی ادامه داد: خداوند در سوره مبارکه مومنون می فرمایند به 124 هزار پیغمبر دستور دادم از غذاهای دل پذیر، حلال، پاک و پاکیزه بخورید و غذاها که تبدیل به قدرت شد فقط حرکت درست، شایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت عبادت اندیشه در فعل خداوند است

حقیقت عبادت اندیشه در فعل خداوند است