مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-11حوادث

دستگیری عامل ایجاد ناامنی در مهرآباد


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد ناامنی و توزیع مواد مخدر در محله مهرآباد کرده بود، خبر داد.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد ناامنی و توزیع مواد مخدر در محله مهرآباد کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش و درپی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در خصوص ایجاد ناامنی توسط فردی در محدوده خیابان دامپزشکی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار عوامل عملیات کلانتری 119 پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت و مأموران کلانتری مهرآباد با بهره گیری از شیوه های کشف جرم و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته، در نهایت در بیستم خرداد ماه هویت و مخفیگاه متهم پرونده را که از اراذل و اوباش منطقه بود مورد شناسایی قرار دادند.

وی گفت: بلافاصله هماهنگی های قضایی انجام شده و ماموران مجوز عملیات را دریافت کردند.

در ادامه تیمی از ماموران پلیس به مخفیگاه متهمان مراجعه کرده و در جریان یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

همچنین محل دستگیری این فرد نیز تحت بازرسی قرار گرفت که در جریان آن 960 گرم موادمخدر از نوع حشیش و هفت قبضه انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل ایجاد ناامنی در مهرآباد

دستگیری عامل ایجاد ناامنی در مهرآباد