مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-18سياسي

فضائلی: جریانی که جمهوریت و اسلامیت نظام را مقابل هم قرار دهد به بی راهه رفته است


هر جریانی که بخواهد جمهوریت را پر رنگ کند و آن را در مقابل اسلام قرار دهد و هر جریان که بخواهد اسلام را آنقدر پر رنگ کند که در مقابل جمهویت بگذارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ظهر امروز نشست راه گفت و گو با عنوان جمهوریت نظام اسلامی، مبانی و راهکارها، با حضور مهدی فاضائلی کارشناس و فعال رسانه ای در محل روزنامه اطلاعات برگزار شد.

 در ابتدای برنامه فضائلی با اشاره به مبانی جمهوریت نظام اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب ها این است که انقلاب ها بعد از دوران کوتاهی از مسیر خارج شدند، اما در انقلاب اسلامی رهبری انقلاب، مهمترین وظیفه خود را جلوگیری از انحراف انقلاب می داننند.

وی افزود: رهبر انقلاب برای جلوگیری از تحریف امام در این 34 سال تلاش زیادی کردند و مشاهده کرده ایم که ایشان، همیشه در 14 خرداد در باره اندیشه و مسیر امام سخنرانی می کنند تا این موضوع را تبیین کنند.

فضائلی در ادامه گفت: اصول و آرمان های امام در سال های رهبری حضرت آقا زنده نگه داشته شده و مهم ترین مولفه آن همین بحث پایبندی به خط امام و اصول امام در محافل و سخنرانی و راهبردهایی که رهبر انقلاب می گویند، است.

این فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: یکی از اصول و مبانی اندیشه امام، بحث مردم و جمهوریت است و دقیقا یکی از تفاوت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضائلی: جریانی که جمهوریت و اسلامیت نظام را مقابل هم قرار دهد به بی راهه رفته است

فضائلی: جریانی که جمهوریت و اسلامیت نظام را مقابل هم قرار دهد به بی راهه رفته است