مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-13سياسي

موافقان و مخالفان علی آبادی در جلسه رای اعتماد چه گفتند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، - نمایندگان موافق و مخالف عباس علی آبادی، وزیر پیشنهادی صمت به بیان نظرات خود پرداختند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان موافق و مخالف، به بیان نظرات خود پرداختند.

نظری (مخالف): برنامه وزیر پیشنهادی صمت برای واردات خودرو های کارکرده چیست؟ سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت علی آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان مخالف اظهار کرد: برنامه های آقای علی آبادی حاکی از بی توجهی به مناطق محروم است آیا همچنان شرکت هایی همچون ایدرو و ایمیدرو می خواهند در مناطق محروم سرمایه گذاری نکنند و مردم در این مناطق با مشکلات مواجه باشند؟وی با تاکید بر این که باید به صنایع مبتنی به آمایش سرزمینی توجه شود، اضافه کرد: چنین چیزی در برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دیده نمی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که تعامل بالا با مجلس مهم است، گفت: دیروز در حین معرفی اعضای کمیسیون، آقای علی آبادی توجهی نمی کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقان و مخالفان علی آبادی در جلسه رای اعتماد چه گفتند؟

موافقان و مخالفان علی آبادی در جلسه رای اعتماد چه گفتند؟