مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-03سياسي

از سرگیری صادرات خودروهای تجاری و خدمات مهندسی به ترکمنستان


معاون صادرات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز مذاکرات برای صادرات مجدد خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین و خدمات فنی و مهندسی به کشور ترکمنستان خبر داد.

- ایکوپرس- امیرعباس فرنودی با بیان این که در حاشیه سفر رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان به کشورمان، مذاکرات اولیه علیمردان عظیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با محمدخان چاکیف، مدیر آژانس حمل و نقل و ارتباطات وابسته به کابینه وزرای ترکمنستان برای صادرات به این کشور در محل نهاد ریاست جمهوری، صورت گرفته اظهار کرد: در دور تازه همکاری ها، صادرات خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین، حمل  و نقل عمومی شامل اتوبوس و .

همچنین صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشور ترکمنستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو در ترکمنستان، اظهار کرد: پیش از این محصولات مختلف گروه صنعتی ایران خودرو به این کشور صادر شده و این آمادگی در شبکه خدمات پس از فروش وجود دارد که قطعات یدکی و خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریان این محصولات ارایه کند.

فرنودی با اشاره به رویکرد سودآوری در فعالیت های صادراتی گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد:  با توجه به استقبال بالای مردم کشورهای عضو CIS شامل بازارهای روسیه، ارمنستان، بلاروس، ترکمنستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری صادرات خودروهای تجاری و خدمات مهندسی به ترکمنستان

از سرگیری صادرات خودروهای تجاری و خدمات مهندسی به ترکمنستان