مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:062023-06-20سياسي

اولویت های فرهنگی مجلس از زبان سخنگوی کمیسیون فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برای دومین سال عضو هیئت رییسه و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شد.

احمد راستینه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در تشریح اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سال پایانی گفت: در این دوره پیگیری طرح ها و لوایحی که سال گذشته به اتمام رسیده و به صحن علنی مجلس رفته است در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد.

وی افزود: لایحه مهم نظام باشگاه داری که سال گذشته در کمیسیون مراحل تصویب آن به پایان رسید و تاییدات معاونت قوانین مجلس را نیز گرفته است اکنون در دستور نوبت صحن مجلس قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: احکام و مواد لایحه عفاف و حجاب در جلسات فوق العاده کمیسیون  بررسی شده است و ظرف یک ماه آینده نهایی و به صحن علنی مجلس ارائه می شود.

وی بیان کرد: بررسی، اصلاح و ارتقای قانون حقوقی سازمان صداوسیمای کشور در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد و از سال گذشته کمیته تخصصی جلسات مستمری برای این طرح در دستور کار داشت و تقریبا نهایی شده است.

راستینه توضیح داد: صداوسیما نیازمند ارتقابخشی احکام و مواد نظام مدیریتی و حل مسائل سازمان است و این جزو اولویت های کمیسیون قرار دارد و امید است ظرف ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های فرهنگی مجلس از زبان سخنگوی کمیسیون فرهنگی

اولویت های فرهنگی مجلس از زبان سخنگوی کمیسیون فرهنگی