مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-14سياسي

همایش «کتابی برای آینده» با حضور منصور ضابطیان در مشهد برگزار می شود


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: همایش «کتابی برای آینده» با حضور منصور ضابطیان مستندساز، نویسنده و برنامه ساز در تالار فردوسی مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد.

- همایش کتابی برای آینده با حضور منصور ضابطیان در مشهد برگزار می شود ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: همایش کتابی برای آینده با حضور منصور ضابطیان مستندساز، نویسنده و برنامه ساز در تالار فردوسی مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی مشهد برگزار خواهد شد.

سعید خدیوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همایشی با عنوان کتابی برای آینده با حضور منصور ضابطیان مستندساز، نویسنده و برنامه ساز روز جمعه 26 خردادماه در تالار فردوسی مجتمع دکتر شریعتی جهاددانشگاهی مشهد از ساعت 17 برگزارخواهد شد و حضور برای عموم آزاد است.

وی اضافه کرد: در این مراسم از کتاب نوشابه زرد که سفرنامه منصور ضابطیان به کانادا است، رونمایی خواهد شد.

همچنین در بخش دوم این مراسم معرفی مختصری از این کتاب خواهیم داشت و سپس جشن امضاء آن را با حضور علاقه مندان برگزار خواهیم کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه دو کارگاه تجربه نگاری با محوریت سفر تا اثر با حضور منصور ضابطیان در بازه زمانی 2 ساعته برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این کارگاه تجربه نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «کتابی برای آینده» با حضور منصور ضابطیان در مشهد برگزار می شود

همایش «کتابی برای آینده» با حضور منصور ضابطیان در مشهد برگزار می شود