مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-21بين الملل

لوموند: فرانسه حالا از پیوستن اوکراین به ناتو حمایت می کند


بر اساس گزارش یک نشریه فرانسوی، دولت پاریس قصد دارد با هدف فشار وارد کردن بر روسیه، حمایت هر چه بیشتر از نامزدی اوکراین برای پیوستن به ائتلاف ناتو را در دستور کار قرار دهد.

- بر اساس گزارش یک نشریه فرانسوی، دولت پاریس قصد دارد با هدف فشار وارد کردن بر روسیه، حمایت هر چه بیشتر از نامزدی اوکراین برای پیوستن به ائتلاف ناتو را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش از سوی نشریه فرانسوی لوموند در حالی منتشر شده که بر اساس گزارشها، اوکراین ظاهرا پیشرفت چندانی در اجرای ضدحمله خود کسب نکرده است.

فرانسه و آلمان در سال 2008 بر خلاف توصیه آمریکا سد راه پیوستن سریع اوکراین به ائتلاف ناتو شدند.

به نوشته نشریه انگلیسی تلگراف، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه هم قبل از آغاز حمله روسیه به اوکراین در فوریه 2022 و هم بعد از آن همچنان بر موضع مخالف خود پایبند بود.

او در دسامبر 2022 در مصاحبه ای به روزنامه لوموند گفت: روسیه ورود اوکراین به ائتلاف ناتو را به عنوان یک تقابل تلقی خواهد کرد.

نمی توانید با این نوع از روسیه ای که سر و کار داریم چنین اتفاقی را متصور شوید.

با این حال نشریه فرانسوی لوموند سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرده، ماکرون و دولتش در نشست شورای دفاعی فرانسه در تاریخ 12 ژوئن در کاخ الیزه در امکان پیوستن کی یف به ائتلاف ناتو تجدید نظر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوموند: فرانسه حالا از پیوستن اوکراین به ناتو حمایت می کند

لوموند: فرانسه حالا از پیوستن اوکراین به ناتو حمایت می کند