مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-18بين الملل

سفر ضد ایرانی دستیار وزیر خارجه آمریکا به تل آویو


دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک، از 27 خرداد تا 4 تیر ماه به فلسطین اشغالی، کرانه باختری و اردن سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه رایزنی های ضد ایرانی مقام های آمریکایی و رژیم صهیونیستی قرار است معاون وزیر خارجه واشنگتن طی هفته جاری به تل آویو سفر و علیه تهران رایزنی کند.

در شرایطی که اخیرا لغو سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی خبرساز شده بود، قرار است معاون او در سفری دوره ای با مقام های رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان فلسطین و اردن دیدار کند.

باربارا لیف دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک از هفدهم تا 24 ژوییه (27 خرداد تا 3 تیر) به فلسطین اشغالی سفر می کند و همچنین از 24 تا 25 ژوئن (3 تا 4 تیر) به اردن می رود.

بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا ، او در فلسطین اشغالی با رهبران ارشد سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی درباره زمینه های مورد علاقه دوجانبه، از جمله گسترش و تعمیق ادغام اسراییل در خاورمیانه و محدود کردن رفتار ثبات زدای ایران گفت و گو می کند .

به ادعای واشنگتن، دستیار وزیر خارجه آمریکا در دیدار با رهبران تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله قرار است درباره موضوعات اولویت دار در روابط ایالات متحده و فلسطین، از جمله تلاش های ایالات متحده برای حمایت از مردم فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ضد ایرانی دستیار وزیر خارجه آمریکا به تل آویو

سفر ضد ایرانی دستیار وزیر خارجه آمریکا به تل آویو