مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-20سياسي

نخستین شهرک صنایع دستی کشور در شیراز احداث می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه نخستین شهرک تخصصی صنایع دستی کشور در این استان احداث می شود، از آغاز فرآیند اجرایی برای ساخت این شهرک در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه نخستین شهرک تخصصی صنایع دستی کشور در این استان احداث می شود، از آغاز فرآیند اجرایی برای ساخت این شهرک در شیراز خبر داد.

سید مصطفی هاشمی سه شنبه 30 خرداد در بازدید از اراضی ناحیه تخصصی صنایع دستی در شیراز، گفت: این شهرک تخصصی در محدوده ای به مساحت 40 هکتار از اراضی واقع در شمالغرب کلانشهر شیراز احداث می شود.

او با بیان اینکه ایجاد شهرک تخصصی صنایع دستی دارای مصوبه هیئت وزیران است، افزود: با موافقت کارگروه امور زیربنایی استانداری فارس، ایجاد این شهرک تخصصی وارد فرآیند اجرایی شده و در برنامه های اولویت دار شرکت شهرک های صنعتی قرار گرفته است.

هاشمی با قدردانی از حمایت های استاندار فارس و فرماندار شیراز و همچنین همراهی نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی در زمینه تسریع در تملک اراضی و شروع عملیات اجرایی شهرک صنعتی تخصصی صنایع دستی، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی استان بتوانیم این شهرک را آماده واگذاری به متقاضیان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شهرک صنایع دستی کشور در شیراز احداث می شود

نخستین شهرک صنایع دستی کشور در شیراز احداث می شود