مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-10اقتصادي

استاندار تهران: افزایش تعداد قطارهای تهران-ورامین ضروری است


رفع معایب تجهیزات برودتی قطار ریلی در اولین فرصت باید در دستورکار شرکت رجا قرار گیرد، همچنین با توجه به تراکم جمعیت، افزایش تعداد قطارها ضروری می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت رجا، مدیرکل راه آهن تهران و دیگر مسؤولان از خط ریلی و مسیر حرکت قطار به سمت پیشوا بازدید کرد.

فخاری با اشاره به بازدید میدانی از مسیر حرکت قطار اظهار کرد: این اقدام برای بررسی وضعیت حمل و نقل ریلی به ویژه در جنوب شرق استان انجام شد تا ارزیابی کمی و کیفی از خدمات ارائه شده صورت گیرد.

وی ادامه داد: ارزیابی دستگاه های ذی ربط نیز از دیگر اهداف این بازدید بود، ضمن اینکه از طریق ارتباط مستیم با مردم مشکلات، محدودیت ها، گلایه و پیشنهادات مردم نسبت به وضعیت حمل و نقل ریلی بررسی شود.

استاندار تهران با اشاره به نظرات مردم عنوان کرد: مردم از ازدیاد جمعیت در خطوط، نبود سرفاصله مناسب برای پذیرش جمعیت و نقص سیستم تهویه و سرمایشی خطوط ریلی گلایه داشتند.

فخاری سپس گفت: رفع معایب تجهیزات برودتی قطار ریلی در اولین فرصت باید در دستورکار شرکت رجا قرار گیرد، همچنین با توجه به تراکم جمعیت، افزایش تعداد قطارها ضروری می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: افزایش تعداد قطارهای تهران-ورامین ضروری است

استاندار تهران: افزایش تعداد قطارهای تهران-ورامین ضروری است