مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-13سياسي

فعالیت 100 تیم پژوهشی در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی


سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: اولین گامی که حوزه پژوهشی این دانشگاه برداشته تیم سازی پژوهشی بوده که به دنبال آن یک سری کارگاه هایی را برگزار کردیم و اکنون در سطح دانشگاه حدود 100 تیم پژوهشی فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، دکتر جواد اکبری مطلق، سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با فعالیت های حوزه پژوهش دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهارداشت: اولین گامی که حوزه پژوهشی این دانشگاه برداشته تیم سازی پژوهشی بوده که به دنبال آن یک سری کارگاه هایی را برگزار کردیم  و اکنون در سطح دانشگاه حدود 100 تیم پژوهشی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: با هدف گذاری یک سری کارگاه های هدفمند که می توان خروجی آن را با ارائه مقالات در همایش ها، کنفرانس ها و یا در مجلات علمی و پژوهشی دید تاکنون 40 مقاله در سطح ملی و بین المللی و مجلات علمی و تخصصی و پژوهشی چاپ شده است.

بیشترین مقالات در زمینه تعلیم و تربیت به گفته سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیشتر این مقالات در حوزه مسائل تعلیم و تربیت و ماموریت های دانشگاه فرهنگیان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 100 تیم پژوهشی در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

فعالیت 100 تیم پژوهشی در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی