مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:242023-05-29سياسي

تخصیص 50 درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه راه


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان 13 مصوبه برای ادارات زیر مجموعه راه و شهرسازی در استان زنجان ابلاغ شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در سفر استانی 27 آبان سال 1400، اظهار کرد: در این سفر 13 مصوبه برای ادارات زیر مجموعه اداره کل راه و شهرسازی در استان زنجان ابلاغ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: از مجموع مصوبات ابلاغ شده، 9 مصوبه مختص اداره کل راه و شهرسازی در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی بود.

وی با بیان اینکه برای پنج عنوان پروژه در رابطه با بهسازی و احداث راه های استان مبلغ 570 میلیارد تومان در سال های 1400 تا 1402 مصوب شد، گفت: حدود 50 درصد این مبلغ محقق شده و با این میزان اعتبارات گشایش خوبی در پروژه ها ایجاد و روند عملیات اجرایی سرعت گرفته است.

اسماعیلی تاکید کرد: چهار عنوان مصوبه دیگر که برای تسهیل در امور حاکمیتی و مجوزها لازم بود که هم اکنون 95 درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: همچنین در حوزه احداث ساختمان های دولتی به عنوان دستگاه مجری نیز پنج عنوان از پروژه های سایر دستگاه های اجرایی استان به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50 درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه راه

تخصیص 50 درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه راه