مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:402023-05-31اجتماعي

برگزاری دوره های آموزش تخصصی مهر اصالت ملی و یونسکو در سمنان


سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برگزاری دوره های آموزش تخصصی مهر اصالت ملی و یونسکو ویژه شاغلان و هنرمندان صنایع دستی در این استان خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سمانه سلطانی پور، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برگزاری دوره های آموزش تخصصی مهر اصالت ملی و یونسکو ویژه شاغلان و هنرمندان دارای مجوز صنایع دستی در این استان خبر داد.

وی افزود: این دوره های آموزشی با تدریس داود ملایی آونجی، مدرس دانشگاه و مدیر گروه حفظ حقوق مالکیت معنوی معاونت صنایع دستی کشور و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و پارک علم و فناوری استان سمنان در سمنان و شاهرود برگزار شد.

سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: این دوره های آموزشی تخصصی با هدف ارتقای سطح دانش و به روز کردن تولیدات صنایع دستی بر اساس معیارهای ملی و بین المللی با توجه به رعایت کیفیت، هویت و اصالت، استفاده از مواد اولیه طبیعی و مرغوب، برخورداری از قابلیت بازیافت مواد، رقابت پذیری، بسته بندی مناسب، ابتکار در طراحی و تولید و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزش تخصصی مهر اصالت ملی و یونسکو در سمنان

برگزاری دوره های آموزش تخصصی مهر اصالت ملی و یونسکو در سمنان