مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-11سياسي

پاکمهر: جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد باید به نفع مردم باشد


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جانمایی بیمارستان مادر و کودک باید به نفع مردم باشد و مسئولان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

- نشست هم افزایی برای جانمایی پروژه بیمارستان مادر و کودک؛ پاکمهر: جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد باید به نفع مردم باشد ایسنا/خراسان شمالی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جانمایی بیمارستان مادر و کودک باید به نفع مردم باشد و مسئولان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم افزایی برای جانمایی پروژه بیمارستان مادر و کودک با حضور پاکمهر نماینده مردم 5 شهرستان استان در مجلس، شاهین فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین نماینده های اداره کل راه و شهرسازی استان و شورای اسلامی شهر و شهرداری بجنورد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد تا گره اختصاص زمین برای ساخت ابر پروژه درمانی ویژه بانوان و کودکان گشوده شود.

در این نشست که در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد و بیش از 2 ساعت به طول انجامید، هر یک از زمین های پیشنهادی دستگاه های متولی اختصاص زمین از جمله راه و شهرسازی و شهرداری بجنورد مورد بررسی قرار گرفت و همخوانی زمین ها از نظر استانداردهای وزارت بهداشت تحلیل شد تا به جمع بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکمهر: جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد باید به نفع مردم باشد

پاکمهر: جانمایی بیمارستان مادر و کودک بجنورد باید به نفع مردم باشد