مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-03سياسي

فرهنگ نامه معارف؛ نخستین اثر مرجع برای کشف معارف اصیل وحیانی


مدیر گروه فقه العقائد پژوهشکده معارف اهل بیت(ع) گفت: فرهنگ نامه معارف اهل بیت(ع) نخستین اثر مرجع برای کشف و ارائه معارف اصیل وحیانی با استناد و استنباط از خود آیات و روایات است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- مهر نوشت: فرهنگ نامه اهل بیت علیهم السلام کلید گره گشای مباحث دقیق و عمیق معارف اهل بیت علیهم السلام است که در ساده ترین و کوتاه ترین عبارت به شرح معانی واژگان وحی قرآنی و احادیث نبوی و اهل بیت علیهم السلام می پردازد.

این اثر که با همکاری حدود 50 نفر از محققان متخصص در حوزه دانش کلام، قرآن پژوهی و حدیث پژوهی نگاشته خواهد شد، نخستین اثر مرجع برای کشف و ارائه معارف اصیل وحیانی با استناد و استنباط از خود آیات و روایات می باشد بر همین اساس برای واکاوی روند پروژه فرهنگ نامه معارف اهل بیت علیهم السلام با حجت الاسلام سیدحسن طالقانی، مدیر گروه فقه العقائد به گفت وگو پرداختیم که حاصل آن را در ادامه می خوانید: *پروژه جدید پژوهشکده معارف چیست؟ و چه هدفی را دنبال می کند؟ -پروژه ای که اخیراً در گروه فقه العقائد پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام آغاز شد، با عنوان فرهنگ نامه معارف اهل بیت علیهم السلام است.

این فرهنگ نامه مثل سایر فرهنگ نامه ها به بیان معنای واژگان و اصطلاحات می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ نامه معارف؛ نخستین اثر مرجع برای کشف معارف اصیل وحیانی

فرهنگ نامه معارف؛ نخستین اثر مرجع برای کشف معارف اصیل وحیانی