مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:162023-06-14اقتصادي

صادرات 10 میلیارد و 236 میلیون دلاری ایران به عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه مشترک فعالان اقتصادی استان با عبدالامیر ربیهاوی رایزن تجاری سفارت ایران در عراق شامگاه سه شنبه در محل سالن جلسات شهید شهریاری اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

  عبدالأمیر ربیهاوی، رایزن تجاری سفارت ایران در عراق در این جلسه با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان ارتباطات خوبی را با کشور عراق در استان هایی چون حله، بابل و کربلا و چند شهر دیگر ایجاد کرده است، اظهار کرد: زنجان می تواند با رویکرد صادرات کالا و خدمات فنی مهندسی و دیگر زمینه های موجود همکاری، روابط تجاری و اقتصادی با کشور عراق را هرچه بهتر و بیشتر دنبال کند.

رایزن تجاری سفارت ایران در عراق با اشاره به مجوز راه اندازی دفتر تجاری ایران در کربلا به نام اتاق بازرگانی زنجان، گفت: این مهم به توسعه روابط تجاری و اقتصادی و صادرات استان کمک شایانی خواهد کرد و استان زنجان ظرفیت های قابل توجهی در بخش های مختلف برای حضور در کشور عراق دارد.

وی با بیان اینکه مرکز تجاری ایران در کربلا می تواند نسبت به معرفی شرکت های بخش خصوصی استان زنجان و توانمندی های صادراتی و سرمایه گذاری آن کمک شایانی کند، گفت: می توان از این دفتر با توجه به اهمیت استان کربلا به عنوان یکی از مهمترین مراکز تجاری ایران در بخش عراق عربی استفاده موثری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 10 میلیارد و 236 میلیون دلاری ایران به عراق

صادرات 10 میلیارد و 236 میلیون دلاری ایران به عراق