مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-19سياسي

تأثیر گذاری شرکت ارتباطات زیر ساخت در ICT کشور


مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت ، محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونین شرکت ارتباطات زیرساخت گفت :برای ما افتخار است که هرکس از شرکت جدا می شود، در بالاترین سطوح تصمیم گیریICT کشور مجدداً به کار گرفته می شود و این نشان دهنده سطح بالای توانمندی نیروی انسانی ما در شرکت ارتباطات زیرساخت است.

وی افزود: قطعاً به لحاظ تأثیر گذاری، این شرکت در نوک هرم ICT کشور قرار دارد و هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می تواند در کل ICT کشور و حتی منطقه تأثیر گذار باشد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: پروژه هایی که در خلیج فارس در حال انجام است حاصل تلاش و مجاهدت همکاران معاونت فنی و پشتیبانی همه معاونت ها و همکاران عزیز بوده است و نقشه ارتباطات کریدورهای بین المللی را تغییر می دهد.

اتفاقی که در خلیج فارس در حال رخ دادن است؛ قطعاً در ارتباطات کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای شرق آسیا مثل چین و هند تأثیر گذار است و این نشان دهنده تلاش ها و زحمات همکاران ما در این شرکت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر گذاری شرکت ارتباطات زیر ساخت در ICT کشور

تأثیر گذاری شرکت ارتباطات زیر ساخت در ICT کشور