مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-19سياسي

نظری: هیات رییسه مجلس اسامی دریافت کنندگان خودرو را اعلام کند


نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رییسه درباره موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان روشنگری کند و شماره خودروها را به همراه اسامی اعلام کند چون تمام مجلس در این خصوص متهم شدند حال اینکه شاید کمتر از 100 نفر خودرو گرفته باشند.

- نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رییسه درباره موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان روشنگری کند و شماره خودروها را به همراه اسامی اعلام کند چون تمام مجلس در این خصوص متهم شدند حال اینکه شاید کمتر از 100 نفر خودرو گرفته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان مطالبه همه بازنشستگان است چرا نباید دولت این اقدام اساسی را انجام دهد و چرا در لایحه برنامه هفتم آورده نشده است؟ وی گفت: مجلس بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان و فاصله 10 درصدی دریافتی بین بازنشستگان و شاغلان را مدنظر قرار دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان گفت: باید در این باره شفاف سازی صورت گیرد چون با آبروی مجلس بازی شده است؛ هیأت رییسه روشنگری کند و شماره خودروها را به همراه اسامی اعلام کند چرا که تمام مجلس در این خصوص متهم شدند حال اینکه شاید کمتر از 100 نفر خودرو گرفته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: هیات رییسه مجلس اسامی دریافت کنندگان خودرو را اعلام کند

نظری: هیات رییسه مجلس اسامی دریافت کنندگان خودرو را اعلام کند