مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-08سياسي

تشکیل شعب تخصصی برای پرونده های واحدهای تولیدی


رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به تشکیل شعب تخصصی برای پرونده های واحدهای تولیدی مشکل دار در این استان، مدیران بانک ها و ادارات در صورت ترک فعل، - مورد پیگیرد قانونی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید شهواری در جلسه ستاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: بهتر است به دنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید باشیم و تصمیمات جلسه نیز در چارچوب مقررات باشد.

وی عنوان کرد: بدون تردید رفع موانع و رونق تولید، فراهم سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم افسار گسیخته، نیاز به عزم جدی دارد.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم، افزود: از این رو حمایت، صیانت و تأمین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که در این مقطع از زمان عهده دار هستیم.

حجت الاسلام شهواری، بیان داشت: امروز با همفکری و بحث و تبادل نظر مفید و سازنده تا جای ممکن مشکلات پرونده های مطروحه واحدهای تولیدی را برطرف خواهیم کرد.

وی، تشکیل این جلسات را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: انتظار می رود این جلسات مستمر و به موقع برای حل مسائل برگزار شود.

رییس دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه در پرونده های مرتبط رؤسای بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشته باشند، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعب تخصصی برای پرونده های واحدهای تولیدی

تشکیل شعب تخصصی برای پرونده های واحدهای تولیدی