مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-02سياسي

آنچه در سفر وزیرمیراث فرهنگی به کرمان گذشت/آرامگاه«چریک پیر»کجاست


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفری یک روزه به کرمان از طریق فرودگاه هاشمی رفسنجانی وارد این شهر شد و از پروژه های مختلف گردشگری بازدید کرد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سید عزت الله ضرغامی با هدف افتتاح و بازدید از چند پروژه گردشگری طی روز گذشته به کرمان سفر کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه ادای احترام به شهدای شهر مقاومت خانوک در زرند گفت: حاج قاسم سلیمانی لقب چریک پیر به زهرا اسدی دادند و پیشنهاد می کنم گردشگران مقاومت از این آرامگاه دیدن کنند.

سید عزت الله ضرغامی اظهار کرد: این بانوی بزرگوار در این منطقه کوچک پایگاه مقاومت راه اندازی کرد و با بسیج کردن خانم های این خطه برای رزمندگان در دوران دفاع مقدس نان پخت می کردند، بنابراین با توجه به اینکه در این منطقه کوچک شهدای زیادی داریم اگر این منطقه را پایگاه مقاومت بدانیم، کار درستی است.

مهندس ضرغامی با اشاره به خدمات چریک پیر در ادامه او را یک شهید والا و عزیز دانست و گفت: گردشگران مقاومت برای زیارت مرقد این شهید بزرگوار از این مکان مقدس بازدید کنند.

رفع مشکلات یک مجتمع گردشگری زرند از محل تبصره 18 سید عزت الله ضرغامی در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمان ضمن بازدید از یک مجتمع گردشگری به بررسی مشکلات سرمایه گذار این مجتمع پرداخت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در سفر وزیرمیراث فرهنگی به کرمان گذشت/آرامگاه«چریک پیر»کجاست

آنچه در سفر وزیرمیراث فرهنگی به کرمان گذشت/آرامگاه«چریک پیر»کجاست